This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Beaauuu! - Tendances - Streetstyle - Crazy things...: 6 MONTH = HAPPY BIRTHDAY

Friday, March 1, 2013

6 MONTH = HAPPY BIRTHDAY

Et voilà, déjà 6 mois que le blog existe! J'avais envie de le fêter avec vous! Alors, je me suis amusée pour l'occasion à faire 2 gammes de couleurs avec... des macarons Ladurée et Pierre Hermé. D'ailleurs, saurez-vous reconnaître laquelle est Pierre Hermé et Ladurée? Réponse à la fin du post.

J'ai continué l'expérience en créant un imprimé avec les macarons en question... et les bougies! J'espère que ça vous plaira autant que je me suis amusée à le faire! 


Already 6 month that the blog exist! I wanted to share it with you! So, for the occasion, I enjoyed making 2 colors palettes with... macarons from Ladurée and Pierre Hermé. By the way, will you be able to recognize which ones are from Pierre Hermé et Ladurée? Answer at the end of the post.

I continue the experience by making a print with those macarons... and birthday kandles! I hope you'll like it as much as I enjoy doing it!


macaron-laduree-pierre-herme

Made by beaauuu.com




macaron-laduree-pierre-herme

Made by beaauuu.com

A gauche macaron Ladurée (avec Marie-Antoinette, citron, cognac, amande, guimauve bubble gum) et à droite macaron Pierre Hermé.


Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home